Re: QUANTUM czu FUJITSU?

Autor: Kuba Likus (kubaX_at_archX.pwrX.wrocX.plX)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 23:47:35 MET DST

In article <37CBC1C4.9218EBF3_at_veracomp.com.pl>, kbalas_at_veracomp.com.pl
says...
> Witam wszystkich grupowiczów
>
> Mam pytanko: co lepsze (szybsze, mniej awaryjne, odporne na o/c) 8GB
> Quantum CR czy Fujitsu
> Sam mam 2 x Fujitsu i jestem z nich zadowolony ale wszyscy polecają
> Quantumy.
> Ciekaw jestem Waszej opini na ten temat.

jak masz fujitsu i jestes zadowolony, to w czym rzecz? imho sa to na
prawde niezle dyski (moze nie najszybsze, ale najcichsze) produkowane
przez _wielka_ firme komputerowa... mam starego fujitsu ide 1gb i hula
jak ta lala (kupowalem go w czasach, gdy standardem bylo 420-540mb, wiec
troche temu ;-))

w nowym komputerze nie mam fujitsu, tylko dlatego, ze fundnalem sobie
scsi ibm'a (fujitsu troche drogie)...

jak dla mnie wybor w dyskach zawsze byl prosty: fujitsu albo ibm

kuba

ps. tylko kup sobie jakis najnowszy model, bo jak mowilem nie sa to
demony szybkosci...

K u b a   L i k u s
kubaX_at_archX.pwrX.wrocX.plX			[usun X-y z adresu]
http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~kuba		[architektura + zdjecia]