Re: QUANTUM czu FUJITSU?

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 00:08:20 MET DST

>Kumpel kupil Fujitsu 6,4 GB. Twa razy go juz wymieniali teraz ma juz trzeci
>egzelplarz w przeciagu 4 miesiecy (szczerze).
>Nie wiem czy ma az takiego pecha czy jakosc Fujitsu jest az taka kiepska.
>Mysle, ze jedno i drugie z wiekszym wskazaniem na pecha.

    ? mam ten model od ok. 5 miesięcy i nie mam z nim najmniejszych
problemów (rzeczywiście jest bardzo cichy). Przez 3 miesiące wakacji komp
pracował po 12h na dobę (czasem dłużej), dysk był dosyć mocno
eksploatowany... Jemu kurna nic, ale ja mam często mdłości od tego ciągłego
siedzenia przed monitorem :)

   e-mail: arpad_at_polbox.com
          UIN: 44877025
          Nick: Bankowy