Zawiedziony voodoo3 3000 szkoda kasy ?

Autor: Krzysztof Gora (krzyss_at_matrix.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 11:45:10 MET DST

No wiec mam AMD k6-2 400MHz ( niezbyt jestem z niego zadowolony) i
voodoo2 12mb i postanowilem potestowac sprzeta troszke zapuscilem 3d
MARK MAX i co i mam jakies 2200 przy podkreconym voodoo2 na 95.
Ale po znajomosci udalo mi sie porzyczyc voodoo3 3000 jaka byla moja
radosc 2 tygodnie super karta w tylu gazetach juz testowana a ja mam ja
cale 2 tygodnie
no wiec wlozylem zainstalowalem (bez zadnych problemow DUZY +) mam plyte

Soltek 54u5 i najnowszy BIOS do niej wiec zaczynam sie bawic: wlaczam 3d

MARK MAX i co ? i wieeeeeeeeeeeeeeellllllllkiiiiiiiiiiiiii zawod wiecie
ile mialem ????

marne 2430 :(((((((( to jest jakis przyrost 7% czyli jak mnie obliczenia

nie myla to jak bym kupil ta karte to za kazdy 1% przyrostu wydajnosci
musialbym zaplacic jakies 90zl ------------------- i to jest qrfa
skandal nie skometuje juz nic po prostu ide oddac karte przed
pozdrawiam

Krzysiek

Ps. aha mialem tez karte MATROX G400 MAX ale niestety nie udalo mi sie
jej odpalic ale dla porownania na Riva TnT 16 MB w 3d MARK MAX 2260

Zawiedziony