Odp: Zawiedziony voodoo3 3000 szkoda kasy ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 13:42:45 MET DST

[...]
> MARK MAX i co ? i wieeeeeeeeeeeeeeellllllllkiiiiiiiiiiiiii zawod wiecie
> ile mialem ????
> marne 2430 :(((((((( to jest jakis przyrost 7% czyli jak mnie obliczenia
> nie myla to jak bym kupil ta karte to za kazdy 1% przyrostu wydajnosci
> musialbym zaplacic jakies 90zl ------------------- i to jest qrfa
> skandal nie skometuje juz nic po prostu ide oddac karte przed

Moze lepiej trzeba bylo na grach ta kate przetestowac.
Uruchom Q2 albo Unreala a zobaczy ta róznice miedzy V2.

ps.
A moze nie odinstalowales do konca poprzednich driverów od V2 ?
Przy mini OpenGL stare pliki od V2 moga zostac a to zmniejszy wydajnosc
o ile wogule uruchomi sie OGL na sterach od V2.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\