Re: Zawiedziony voodoo3 3000 szkoda kasy ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 12:56:30 MET DST

On Fri, 13 Aug 1999 11:45:10 +0200, Krzysztof Gora <krzyss_at_matrix.pl>
wrote:

>No wiec mam AMD k6-2 400MHz ( niezbyt jestem z niego zadowolony) i
>voodoo2 12mb i postanowilem potestowac sprzeta troszke zapuscilem 3d
>MARK MAX i co i mam jakies 2200 przy podkreconym voodoo2 na 95.
>Ale po znajomosci udalo mi sie porzyczyc voodoo3 3000 jaka byla moja
>radosc 2 tygodnie super karta w tylu gazetach juz testowana a ja mam ja
>cale 2 tygodnie
>no wiec wlozylem zainstalowalem (bez zadnych problemow DUZY +) mam plyte
>Soltek 54u5 i najnowszy BIOS do niej wiec zaczynam sie bawic: wlaczam 3d
> [...]

Mozesz mi powiedzec w jakiej rozdzielczosci testowales te karty ??
Bo ma to duze znaczenie ....
Ale skoro porownywales v2 i v3 to zdaje mi sie ze robiles to w tej
samej rozdzielczosci, wiec moglo to byc 640x480 lub 800x600.
Po wynikach moge CI powiedziec ze sa cieniutkie, ale raczej wina lezy
po stronie AMD, bo u mnie na celeronie_at_463 z v2_at_99 ma odpowiednio 3955
i 3053.

Z tym ze widzialem wyniki z 3dmark MAX na amdekach i byly lepsze niz
te ktore tu przedstawiasz (prawie takie jak na celerze) ... moze cos
dziala Ci w tle w systemie, albo nie masz zainstalowanych driverow z
optymalizacja do 3Dnow! ??

Po za tym 3dmark to tylko jeden z benchmarkow i wcale nie najlepszy,
sprobuj zrobic testy w Q2, Q3test, Turoku 2 itp ... tam jest mierzona
rzeczywista wydajnosc w grach ..... i v3 wypada duzo lepiej niz 7% w
porownianiu do v2 ... chyba ze "waskim gardlem" systemu jest procek.

Twoje wyniki z TNT tez sa bardzo niskie, wiec problemem nie jest na
pewno niska wydajnosc kart .... cos innego ....

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/