Re: Zawiedziony voodoo3 3000 szkoda kasy ?

Autor: Lukasz Korzybski (luke_at_delta.rumia.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 23:59:08 MET DST

In article <37B3E926.3D220FCB_at_matrix.pl>, Krzysztof Gora wrote:
>Soltek 54u5 i najnowszy BIOS do niej wiec zaczynam sie bawic: wlaczam 3d
>
>MARK MAX i co ? i wieeeeeeeeeeeeeeellllllllkiiiiiiiiiiiiii zawod wiecie
>ile mialem ????
>

>marne 2430 :(((((((( to jest jakis przyrost 7% czyli jak mnie obliczenia

Najpierw zmien proca bo z takim zolwiem to sie nie dziwie :)

>nie myla to jak bym kupil ta karte to za kazdy 1% przyrostu wydajnosci
>musialbym zaplacic jakies 90zl ------------------- i to jest qrfa
>skandal nie skometuje juz nic po prostu ide oddac karte przed

A kto Ci powiedzial ze to dobra karta? Tez ja testowalem na 300A_at_450
i wyszlo ze to niezly shit (troszke szybsze od Banshee - oczywiscie nie w
Quake'ach - ale kto na to patrzy)

>Ps. aha mialem tez karte MATROX G400 MAX ale niestety nie udalo mi sie
>jej odpalic ale dla porownania na Riva TnT 16 MB w 3d MARK MAX 2260

Miales G400 MAX i oddales?!?!? IMHO to jest najlepsza karta na rynku.