Odp: Zawiedziony voodoo3 3000 szkoda kasy ?

Autor: Mariusz (majmariu_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 12:05:59 MET DST

Użytkownik Krzysztof Gora <krzyss_at_matrix.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:37B3E926.3D220FCB_at_matrix.pl...
> No wiec mam AMD k6-2 400MHz ( niezbyt jestem z niego zadowolony) i
> voodoo2 12mb i postanowilem potestowac sprzeta troszke zapuscilem 3d
> MARK MAX i co i mam jakies 2200 przy podkreconym voodoo2 na 95.
> Ale po znajomosci udalo mi sie porzyczyc voodoo3 3000 jaka byla moja
> radosc 2 tygodnie super karta w tylu gazetach juz testowana a ja mam ja
> cale 2 tygodnie
> no wiec wlozylem zainstalowalem (bez zadnych problemow DUZY +) mam plyte
>
> Soltek 54u5 i najnowszy BIOS do niej wiec zaczynam sie bawic: wlaczam 3d

> [...]
Nie podzielam twojego rozczarowania. Mam K6-2 400_at_450 i przesiadlem sie
wlasnie z Creative Labs. Voodoo 2 12 Mb - 105 Mhz na Voodoo 3 2000. Po
zamontowaniu wiatraka od 486 dziala bez problemu na 180 Mhz - czyli
praktycznie V3 3500. Wzrost wydajnosci wg mnie bardzo duzy w grach, w
testach faktycznie niewielki ale nie wierz slepo w testy - praktycznie nie
ma obiektywnych. Zaladuj najnowsze drivery, DX 6.1 i odpal ulubiona gre - na
pewno zobaczysz róznice i to duza.
u mnie w 3D Mark Max jest 3090

                           Zadowolony