SB Live wątpliwości

Autor: Andrzejewski (brethart_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 23:27:44 MET DST

             Mam na imię Wojtek ,po raz pierwszy raz pisze na grupę.Do tej
pory ograniczałem sie jedynie do przegladania grupy co czyniłem regularnie
i systematycznie od kilku miesiecy.
Dlatego wiem , że temat który podjąłem nie jest nowy , jednak
żaden z postów na temat Liva nie wyjaśnił mi tak naprawde moich watpliwosci.
            Otóż zamierzam obecnie zamienić moją wiekowa
kartę dżwiękową ESS 1868 na coś ambitniejszego.Mój wybór
pada właśnie na Liva.Jednak po lekturze postów z lipca znów
mam całą masę wątpliwości.Boję się po prostu , że zamiast
sobie poprawic wpadnę w cała masę kłopotów , takich jakie
czytam na grupie.
            Czytam o trzaskach w głosnikach , o problemach
z konfiguracją karty w DOS-ie .
             W zasadzie nie wiem czego mogę sie spodziewać po nowej karcie.
Czytam o super efektach dżwiękowych to ok ,
ale chciałbym miec pewność normalnego działania.
             Czego oczekuje od nowej karty. Zależy mi mianowicie
na podłączeniu słuchawek do karty ,lubie głosno a moim
domownikom to przeszkadza.Czy Live ma wyjscie na słuchawki
i jakie sa wymagania odnośnie słuchawek {moc opornościtp}.
            Napiszcie proszę choć po kilka słów podsumowania
z uwzglednieniem tych słuchawek.Czekam na opinie od
użytkowników Liva , także tych z słuchawkami. Moze to
rozwiąze wątpliwosci nie tylko moje ale innych wahajacych
się przed podjęciem ostatecznej decyzji.
            A najgorsze jest to że zaden z moich znajomych Liva
nie posiada więc nawet nie wiem czego tak naprawdę mogę się
po nim spodziewac, i nie złować zamiany z ESS .
            Podam jeszcze konfigurację sprzetu z którym Live
ma działac :
     Celeron 366_at_413
     Abit BH6
     64 MB Ram DIMM 100
     Dysk IBM 10,1 GB 5400
     Creative Riva TNT 16 mb
     CD Rom LG 32
to chyba na tyle , będę wdzięczny za każdą opinię. Naprawdę
mi na nich zależy.

                                Wojtek