Re: SB Live wątpliwości

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 18:46:59 MET DST

                Cześć...

    Jestem szczęśliwym posiadaczem ww. karty.

> Czytam o trzaskach w głosnikach , o problemach
>z konfiguracją karty w DOS-ie .

    Bez problemu działa mi w DOS-ie. Trzasków żadnych nie pamiętam, ale
rzadko kożystam z DOS-a

> W zasadzie nie wiem czego mogę sie spodziewać po nowej karcie.
>Czytam o super efektach dżwiękowych to ok ,

    Jeżeli słuchasz muzyki za pomocą komputera to Live! jest b.dobrym
wyborem, ponieważ chip na którym jest on oparty to w zasadzie układ DSP (w
czasie rzeczywistym modyfikuje sygnał dając Ci wrażenie np. przebywania w
sali koncertowej)
    Co do gier to sprawuje się niźle, ale nie rewelacyjnie, słyszałem że
lepszy jest MX 300 (sam jednak nie sprawdziłem więc informacja ta ma
niewielką wartość informacyjną ;))

>ale chciałbym miec pewność normalnego działania.
> Czego oczekuje od nowej karty. Zależy mi mianowicie
>na podłączeniu słuchawek do karty ,lubie głosno a moim
>domownikom to przeszkadza.Czy Live ma wyjscie na słuchawki
>i jakie sa wymagania odnośnie słuchawek {moc opornościtp}.

    Wejście ma ... nic więcej Ci jednak nie powiem (bo nie wiem).

     Pozdrawiam Bankowy...

   e-mail: arpad_at_polbox.com
          UIN: 44877025
          Nick: Bankowy