Re: SB Live wątpliwości

Autor: Przekop (przekop_at_smelcom.lowicz.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 13:59:35 MET DST

Mam Liva Value.
Sa dwa wyjscia ale bez wzmacniacza. W windzie w oprogamowaniu do kary sa
ustawienia: na 2 glosniki, na 4 i na sluchawki. Live nadaje sie najbardziej
do 4. Zanim kupilem karte robilem rozeznanie. Wszyscy twierdzili, ze do gier
i do sluchawek lepiej nadaje sie MX300. Jednak Microsoft w DX7 jako standard
przyjal EAX2 (live).

--
Pozdrowko
Przekop