Odp: SB Live wątpliwości

Autor: Leszek Zając (danlz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 23:15:01 MET DST

Użytkownik Andrzejewski <brethart_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:klnq3.139$Jo.2056_at_news.tpnet.pl...
> Czytam o trzaskach w głosnikach , o problemach
> z konfiguracją karty w DOS-ie .

Z trzaskami się nie spotkałem, a co do DOS-a
starsze gry czasami nie chcą chodzić.

> Czego oczekuje od nowej karty. Zależy mi mianowicie
> na podłączeniu słuchawek do karty ,lubie głosno a moim
> domownikom to przeszkadza.Czy Live ma wyjscie na słuchawki
> i jakie sa wymagania odnośnie słuchawek {moc opornościtp}.

Ma(po prostu podłączasz zamiast głośników), ale bez wzmacniacza.
Zdecydowanie jednak polecam dobry(e) wzmacniacz(e) i 4 głośniki.

--
Leszek
danlz_at_box43.gnet.pl