Odp: SB Live wątpliwości

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 14:52:34 MET DST

Użytkownik Andrzejewski <brethart_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:klnq3.139$Jo.2056_at_news.tpnet.pl...
[...]
> Czytam o trzaskach w głosnikach , o problemach

Nic takiego u mnie nie wystepuje

> z konfiguracją karty w DOS-ie .

Bez problemu

> W zasadzie nie wiem czego mogę sie spodziewać po nowej
karcie.
> Czytam o super efektach dżwiękowych to ok ,

Niezle, ale nie uzywam zbyt wielu aplikacji ktore je wykorzystuja.

> ale chciałbym miec pewność normalnego działania.

Mam klopoty z driverami. Nie wiem o co biega, ale od czasu do czasu gina mi
sterowniki i mam olbrzymie klopoty z ich powtorna instalacja. Moze cos z
moim klonem nie tak?

> Czego oczekuje od nowej karty. Zależy mi mianowicie
> na podłączeniu słuchawek do karty ,lubie głosno a moim
> domownikom to przeszkadza.Czy Live ma wyjscie na słuchawki
> i jakie sa wymagania odnośnie słuchawek {moc opornościtp}.

Ma wyjscie.. a co do wymagan to naprawde sie nie orientuje. Powinno cos byc
na stronie producenta. Sam czesto uzywam sluchawek poniewaz mam tuner TV,
dziala bez zarzutu.

Konfiguracja:
Plyta glowna - Abit AB-BH6
Procesor - Celeron 400 PPGA BOX