Różne standardy szuflad Optimusa?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_friko7.onet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 13:57:07 MET DST

Witam!

Właśnie kupiłem szufladę Optimusa (z dokiem z dwoma diodami). Niestety
nie działa ona ze wszystkimi komputerami, do których wcześniej kupione
zostały starsze szuflady Optimusa (z jedną diodą).

Sprzedawca w sklepie zapewniał mnie, że standard Optimus to Optimus -
powinno działać we szystkich komputerach z szufladami Optimusa.

Czy ktoś z Was spotkał się już wcześniej z czymś takim?

Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy możliwa jest przeróbka takiej
szuflady?

    berberek