Re: Różne standardy szuflad Optimusa?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 21:57:15 MET DST

On Sat, 19 Jun 1999 11:57:07 GMT, berberek_at_friko7.onet.pl (Maciej
Lankowski) wrote:

>Witam!
>
>Właśnie kupiłem szufladę Optimusa (z dokiem z dwoma diodami). Niestety
>nie działa ona ze wszystkimi komputerami, do których wcześniej kupione
>zostały starsze szuflady Optimusa (z jedną diodą).
>
>Sprzedawca w sklepie zapewniał mnie, że standard Optimus to Optimus -
>powinno działać we szystkich komputerach z szufladami Optimusa.

NIE ISTNIEJE cos takiego jak standard Optimusa, a na pewno nie pod
wzgledem elektronicznym. Producentow "optimusowych" kieszeni jest co
najmniej kilku, i o ile sa one jako tako zgodne pod wzgledem
mechanicznym (czytaj: od biedy wepchniesz szuflade w obce sanki), o
tyle wersji ukladu przylaczen jest jak psow. Slyszalem nawet o
wypadkach sfajczenia dysku z tego powodu. Dlatego jesli kieszen, to
ADAX i tylko ADAX - jeszcze nie spotkalem takiej zatoczki, w ktorej
moja szuflada by nie dzialala.

>Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Wymienic na ADAXa - mniejszy klopot, wieksza przenosnosc :-)))
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--