Re: Różne standardy szuflad Optimusa?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 18:00:52 MET DST

                 "xEmORpH" <xemorph_at_friko6.onet.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>I tak też zrobił mój kumpel, o którym wspominałem - i co z tego, że kupił
>_identyczny_ model kieszeni, jak i tak nie jest zgodny z kieszenią, na
>której się wzorował !!!???
>Dodam, że obie kieszenie zostały kupione u tego samego sprzedawcy.

no to trzeba kupić taki sam model - przecież piszę. :)
przecież jak koleś ma Optimusa to kupienie sobie Adaxa niczego nie da
- trzeba kupić takiego samego optimusa co by nie miec potem problemów.
:)
ja kupiłem. :)

>Napisałeś: standard ustalają znajomi...
>I co mi po takim standardzie, który się nie sprawdzi?
>Co mi po takiej kieszeni, która będzie zgodna z kieszenią Optimus kolegi
>X, a u kolegi Y nie będzie

no dobra, ale jak koleś X ma Optimusa (model: RH6A - jak piszesz
poniżej), kolega Y ma Optimusa (model: RH10AE) to juz lepiej jest
kupić któryś z tych wyżej wymienionych niż Adaxa - prawda? :)
przynajmniej z jednym będziesz mógł się wymieniać.

ja tam nie mam takich problemów. dziwnym trafem wszystkie kieszenie u
nas na polibudzie i wszytkie optimusowskie kieszenie moich kumpli są
tego samego standardu - kupowane rok/półtora czasu temu.

>pasowała pomimo tego, iż ma taki sam model?
>Kupując Adaxa _mam pewność_, że kieszeń będzie zgodna z inną kieszenią
>Adaxa, czego nie można powiedzieć o kieszeniach Optimusa.

no, ale jak kumple mają Optimusy, w robocie jest Optimus to kupno
Adaxa i tak nic nie da. :)

>[ciach]
>
>Dwie to za mało ! ;-)
>Policz:
>- kieszeń RH 6A
>- kieszeń RH-10AE
>- kieszeń RH-12AE (z wentylatorem)
>- kieszeń MR 27AE
>- kieszeń ADAX

ano.
ten model RH-12AE to kompletny wymysł, więc nie ma co go brać pod
uwagę - głupi ten kto to kupuje. :)

>Ta ostatnia jest standardu Adaxa, reszta Optimusa :-)))

ano co zrobisz... :)

>Ciekawe jaki model jeszcze wymyślą? :-)))

niech zgadnę - jakiś z serii RHxxxxx? :)

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl
                             www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal