Re: Różne standardy szuflad Optimusa?

Autor: xEmORpH (xemorph_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 00:06:56 MET DST

Maciej Lankowski napisał(a) w wiadomości:
<376b847f.1794241_at_news.tpnet.pl>...
>Witam!
>
>Właśnie kupiłem szufladę Optimusa (z dokiem z dwoma diodami). Niestety
>nie działa ona ze wszystkimi komputerami, do których wcześniej kupione
>zostały starsze szuflady Optimusa (z jedną diodą).
>
>Sprzedawca w sklepie zapewniał mnie, że standard Optimus to Optimus -
>powinno działać we szystkich komputerach z szufladami Optimusa.
>
>Czy ktoś z Was spotkał się już wcześniej z czymś takim?
>
>Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy możliwa jest przeróbka takiej
>szuflady?
>

> berberek

Cześć

A ja mam szufladę Adaxa i nie narzekam :-)
Optimus to żaden standard. Zrobili kilka modeli szuflad, które i tak - w
większości przypadków - nie pasują do siebie.
Mój kumpel kupił szufladę Optimusa, bo szef w firmie ma
taką. Niestety, zarówno szuflada kumpla jak i jego szefa nie pasują do
siebie a obaj mają identyczny model :-))))))
Ja nie mam problemów. Wyjmuję szufladę (kieszeń) i idę do znajomego, który
ma też szufladę Adaxa. I wszystko pasuje !
Zero problemów z niekompatybilnością !!!
Mogę powiedzieć jedno: Adax to Adax - to jest _standard_. Być może znajdą
się tacy, co się nie zgodzą z moim stwierdzeniem.
Powinieneś kupić szuflady Adaxa i zapewniam, że nie miałbyś żadnego
problemu - pasowałyby do siebie.

Pozdrawiam

Mariusz Czerniak
E-mail: xemorph_at_friko6.onet.pl