Re: BIOS czasami nie widzi karty graf AGP

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 08:43:26 MET DST

A_damn napisał(a) w wiadomości: <7iolsl$9p7$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Cze wszystkim !
>Ostatnio neka mnie bardzo dziwny problem. Otoz kupilem niedawno plyte Lucky
>Star 6ZX2 oraz selera 366. Po upchaniu tego wszystkiego do obudowy
odpalilem
>kompa i wszystko poszlo gladko ........az do pierwszego resetu. Problem
>polega na tym, ze bios tej plyty czasami po restarcie nie moze znalezc
mojej
>karty graf (Diamond Viper V330 AGP) wydaje jeden dlugi i dwa krotkie
dzwieki
>co na tej plycie oznacza brak karty grafiki, pomaga czasami jedno a czasami
> [...]

Tez mialem kiedys ciekawy problem z Riva 128 na plycie ATC6130.
Objawy byly te same, piski ze kary nie widzi. Bardzo dziwne, ale pomagalo
tylko jedno. Uwaga:

1) start kompa z fizycznie odlaczonym monitorem
2) po paru sekundach podlaczalem monitor do karty graficznej i wszystko
dalej szlo OK.

Przyczyn tego stanu rzeczy nie odkrylem. Zarowno karta jak i plyta byly
sprawne.

pozdrawiam

--
winDoZo