BIOS czasami nie widzi karty graf AGP

Autor: A_damn (ca1998_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 13:51:42 MET DST

Cze wszystkim !
Ostatnio neka mnie bardzo dziwny problem. Otoz kupilem niedawno plyte Lucky
Star 6ZX2 oraz selera 366. Po upchaniu tego wszystkiego do obudowy odpalilem
kompa i wszystko poszlo gladko ........az do pierwszego resetu. Problem
polega na tym, ze bios tej plyty czasami po restarcie nie moze znalezc mojej
karty graf (Diamond Viper V330 AGP) wydaje jeden dlugi i dwa krotkie dzwieki
co na tej plycie oznacza brak karty grafiki, pomaga czasami jedno a czasami
kilkukrotny restart. Dodam, ze karta (jak juz bios ja zalapie) zachowuje sie
bez zarzutu. Teraz pytanie- co robic, oddac karte (gwarancja), plyte (tez
gwarancja), przeczyscic styki na karcie, wyrzucic ja przez okno czy moze
jeszcze cos innego ?
z gory dzienx za porady !
Adam