Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 10:39:52 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<374fe8b6.653649_at_news.lublin.pl>...
>Dnia Sat, 29 May 1999 05:21:17 +0200, "winDoZo"
<windozo_at_kki.net.pl>

>Ja tez i juz sie boje co bedzie jak ta dretwa /upal/ pogoda sie
>utrzyma.. Bedzie trzeba sciagnac obudowe :(

Samo sciagniecie obudowy moze nie pomoc (cyrkulacja). Bedzie
trzeba ustawic jakis wentylator przemyslowy :)

>A gdy wlaczysz z wcisnietym insertem bios sie nie resetuje ? :-O

Nie.

musza(?) byc
niejednokrotnie
doswiadczenia

>Chyba tak :) Zreszta rozwiazalem przyszly problem - wymienilem
2x64 na
>1x 128MB.

Jak wiesz chcialem zrobic to samo, ale ekonomicznie mi sie nie
oplacalo.
Cholera zmienilem na te dwa Siemensy 64 i jeden mi dzisiaj padl.
Wlaczam kompa rano a tu ...64MB. Padl calkiem. Jak tylko jego
zostawie to piszczy ze nie ma pamieci. Dziwne.

pozdrawiam

--
winDoZo