Odp: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 10:06:25 MET DST

Cześć,

> Inni dostawcy(zabezpieczenie transportu), inne partie, jest to
> mozliwe. Nie wiem tylko ile miales tych nieudanych Daewoo.

Daewoo miałem łącznie 4 sztuki w pracy. W tym trzy z jednej dostawy '97.
Wszystkie 15". Co innego z Huyndai. Wiele dostaw w przeciągu 3 lat. Jest
inny aspekt. Ja może mam inne kryteria. Mnie interesuje głównie jak
najostrzejszy i nasycony obraz 15" przy 1024x768 75 lub 85Hz za minimalną
kwotę. Nie jest to profesjonalne podejście jak do obsługi oprogramowania 2D
(liczy się odwzorowanie kolorów i zniekształcenia) ale wykorzystanie
biuro/dom. Tak zrozumiałem po prostu intencję zapytania.

> Prawdopodobnie takie roznice wynikaja ze sposobu transportu, bo
> nie przypuszczam aby kontrola jakosci firmy puscila na rynek
> produkt zaliczany do Professional Series z takimi wadami.

Bardzo prawdopodobne.

> ps. Tak a propos, co tu taki ruch jak na plazy w zimie. Czyzby
> oprocz tepsy padly jeszcze inne serwery newsow?

Nie wiem. Jak padła tepsa to przerzuciłem się na rubikon.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."