Re: BIOS czasami nie widzi karty graf AGP

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 11:15:00 MET DST

Adam napisa=B3(a) w wiadomo=B6ci: <7ipit0$j85$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Ludziska !!
>
>Wkladalem ja na chyba na 100 sposobow: lekko dociskajac, mocno,
>srednio,lekko-pol-srednio, z przykreceniem srubki i bez =
przykrecania....
>dalej to samo, nie pisalbym na grupe gdybym sie nie upewnil, ze dobrze
>siedzi w slocie. Poza tym aktualizowalem bios, przestawialem niektore =
opcje
>w biosie..... a ona dalej swoje.
>
>Adam

mialem cos podobnego (tylko rzadziej), na Lucky Star BX (AT, intel)
i grafie noname virge GX AGP.

raz na 20 odpalen pikania, reset pomagal
i juz wtedy pomyslalem, ze to plyta, teraz przy tej samej
grafie mam ASUS p2b i jest ok.

m227