SB AWE 64 PCI - midi ?

Autor: Mariusz Bednarek (mariobe_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 14:52:41 MET DST

Kupilem niedawno w/w karte (OEM). Przy zakupie dostalem plytke - niby z
driverami, przy instalacji okazalo sie jednak, ze na plytce sa tylko
jakies programiki i zadnych sterownikow.
Sciagalem wiec sterowniki z net-u,zainstalowalem, poszlo jak po masle,
jednak nie odtwarzal midi. Znalazle na stronie SB w opisie do tych
driverow - "Please note this update does not include any wavesets", i z
tym sobie poradzilem, zgralem pliki *.ecw z plytki do SB128 PCI i Midi
chodza - w porzadku.
I moje pytanie.
Czy ktos mial taka sytuacje, czy przy zakupie tej karty tez nie dostal
sterownikow do niej ?
Sprzedawca powiedzial, ze to jest wersja OEM i sterownikow do niej moze
niebyc.
Troche mnie zszokowal, bo co jak co, ale sterowniki to chyba podstawa.
Wydaje mi sie, ze to co sciagnalem ze strony SB - to tylko jakis
upgreade, albo niepelna wersja, ale niestety innej nie znalazlem. Co
prawda karta dziala, ale niektore funkcje sa niedostepne.
Jezeli ktos wie gdzie mozna sciagnac jakies normalne drivery oprocz SB
to bardzo prosze o odpowiedz.

Pozdr.
Mariusz