Re: SB AWE 64 PCI - midi ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 19:25:27 MET DST

> Kupilem niedawno w/w karte (OEM). Przy zakupie dostalem plytke - niby z
> driverami, przy instalacji okazalo sie jednak, ze na plytce sa tylko
> jakies programiki i zadnych sterownikow.

Jesli masz oryginalna plyte Creativa (z napisem Sound Blaster 64 ) to
drivery musza na niej byc. Poszukaj dokladnie w katalogach.

[...]
> I moje pytanie.
> Czy ktos mial taka sytuacje, czy przy zakupie tej karty tez nie dostal
> sterownikow do niej ?

U mnie byly na CD (w katalogach).

> Sprzedawca powiedzial, ze to jest wersja OEM i sterownikow do niej moze
> niebyc.

Sprzedawca klamie :-)

> Troche mnie zszokowal, bo co jak co, ale sterowniki to chyba podstawa.

Sterowniki dolaczane sa do kazdego sprzetu, który ich wymaga.

> Wydaje mi sie, ze to co sciagnalem ze strony SB - to tylko jakis
> upgreade, albo niepelna wersja, ale niestety innej nie znalazlem. Co
> prawda karta dziala, ale niektore funkcje sa niedostepne.

O jakie niedostepne funkcje Ci chodzi ?

> Jezeli ktos wie gdzie mozna sciagnac jakies normalne drivery oprocz SB
> to bardzo prosze o odpowiedz.

Na serwerze Creativa musza byc.

--
Pozdrawiam