Re: SB AWE 64 PCI - midi ?

Autor: Mariusz Bednarek (mariobe_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 07:50:16 MET DST

Witam
i z gory dziekuje za szybka reakcje.
Co do plytki to owszem dostalem (oryg. SB), ale niestety nic na niej nie
moge znalesc - byc moze zle szukam. Natomiast interesuje mnie czy na
waszych plytach dolaczonych do karty byly pliki z rozrzezeniem *.ecw te
od wavesets. Poniewaz na plycie dolaczonej do SB 128PCI takie sa, a
umnie niestety nie ma.
Korzystajac z okazji - co to jest EAX - w info. na stronie SB jest
napisane, ze ma support EAX`a - troche to lamerskie, ale bardzo mnie to
nurtuje.

Pozdrawiam
Mariusz