Re: SB AWE 64 PCI - midi ?

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Thu 27 May 1999 - 21:07:12 MET DST

Mariusz Bednarek wrote in message <374D4019.BAC3EAE9_at_friko3.onet.pl>...
>Kupilem niedawno w/w karte (OEM). Przy zakupie dostalem plytke - niby z
>driverami, przy instalacji okazalo sie jednak, ze na plytce sa tylko
>jakies programiki i zadnych sterownikow.
>Sciagalem wiec sterowniki z net-u,zainstalowalem, poszlo jak po masle,
>jednak nie odtwarzal midi. Znalazle na stronie SB w opisie do tych
>driverow - "Please note this update does not include any wavesets", i z
>tym sobie poradzilem, zgralem pliki *.ecw z plytki do SB128 PCI i Midi
>chodza - w porzadku.
>I moje pytanie.
> [...]

Tez kupilem OEMa, ale dostalem sterowniki. Kwestia jest taka, ze jak jakis
dystrybutor kupuje OEMowe karty, to np. na 50 kart dostaje jedna plytke ze
sterownikami. Chodzi o to, ze te karty sa przeznaczone do montazu w kompach,
wiec po co mu wiecej sterowników...

Ale - jesli kupujesz karte OEM, to sprzedawca ma niejako obowiazek skopiowac
dla Ciebie plytke ze sterownikami (tak bylo w moim przypadku - mi nawet dali
Master Copy, bo nie skopiowali jeszcze!). W innym wypadku sprzedal Ci
niepelnowartosciowy produkt!

Dlatego tez zawsze domagaj sie sterowników!!!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur