Re: Chlodzenie - jakie metody ?

Autor: Marcin Szybilski (marcins_at_telesys.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 10:23:20 MET DST

widzialem na gieldzie w warszawie
smieszne urzadzenie (nie wiem jak sie nazywa)
wygladalo tak:
maly bialy kwadracik z drucikami
facet zachwalal ze wklada sie toto miedzy proc a radiator
podlacza sie do 12 Voltow i...... chlodzi to znaczy z jednej strony jest
chlodniejsze
(od procesora) a z drugiej cieplejsze (od radiatora nie pomylic stron :)))))
kosztowalo 120 PLN
nie wiem na jakiej zasadzie to dziala (facet cos mowil o pompie wodnej
??????)
powinno wystarczyc jezeli nie bedziesz krecil powyzej 1 Ghz :-))))))
+ radiator z dwoma wiatraczkami (tez widzialem na gieldzie)

pozdrawiam
Marcin <SZPILA> Szybilski