Re: Progrmay naprawiajace bledy na dysku !/?

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 22:48:33 MET DST

Po co komu dwie partycje do reinstalacji systemu. Wystarczy przeciez
skasowac katalog "Windows" i "Program Files" i zainstalowac jeszcze raz lub
po prostu nainstalowac na biezacy system. Po co do tego 2 partycje???

Ktos kiedys napsal, ze jak sie cos stanie to zabraknie mi miejsca na
zrobienie Backup'u ze wszystkiego co mam. Ja nie mam takiego problemu:

-po pierwsze, zawsze segreguje i pozadkuje dane przy wgrywaniu na dysk lub
instalacji oprogramowania
-po drugie, jak szlak wszystko trafi - to wyciagam dysk, ide do kumpla obok
co ma 8.6Gb i sobie wszystko zgrywam na mojego 6.5Gb !!!

I jeszcze raz na koniec - ODRADZAM dodatkowe partycje i odradzac kazdemu
zawsze bede, wielu moich kumpli juz sie przez to zalatwilo na amen. Poza tym
dysk przeciez chodzi wolniej po takim zabiegu!!!