Re: POMOCY!!! - Zoltrix TV Max

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 23:24:44 MET DST

> Dręczy mnie następujący problem:
> Sprawiłem sobie kartę Zoltrix TV Max. Niestety dołączone do niej
> oprogramowanie nie wykrywa wszystkich kanałów mojej kablówki. Ściągnięcie
> najnowszych wersji software'u TVmax z www.zoltrix.com też nic nie pomogło.
> Oryginalne oprogramowanie jest ponadto bardzo ograniczone w możliwościach.
> związku z tym moja prośba: jeżeli ktoś zna porządny program do odbierania
TV
> na komputerze, który będzie współpracował z moją kartą TV, niech mi
podeśle
> na priva krótki opisik i URL gdzie go można znaleźć. Z góry bardzo
dziękuję.

Wszystkiego mozesz sie dowiedziec z www.tvmania.pl
To jest prawdziwe kompedium wiedzy na temat telewizji, kart itp. co do
sciagania wszystkich programow powinno pomoc przestawienie systemu na PAL
bodajze BG China (China napewno niwe wiem czy BG). Ludzie kombinowali z
softem od avera ale tam sa problemy z dzwiekiem, mozesz sprobowac.

Pozdrawiam

Piotr P.