Re: Progrmay naprawiajace bledy na dysku !/?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 12:08:12 MET DST

On Tue, 4 May 1999 22:48:33 +0200, "Pixel" <pixelek_at_kki.net.pl> wrote:

>Po co komu dwie partycje do reinstalacji systemu. Wystarczy przeciez
>skasowac katalog "Windows" i "Program Files" i zainstalowac jeszcze raz lub
>po prostu nainstalowac na biezacy system. Po co do tego 2 partycje???

Jesli nie wiesz, ze dyskowi pod W9X nalezy sie golenie do czysta
najrzadziej raz na pol roku, ot tak, dla higieny, jesli starcza Ci
nainstalowac system na stara instalacje, jesli nie wiesz, ze np. taki
Linux kiepsko chodzi na jednej partycji z Winda, o innych systemach
nie wspominajac, to faktycznie - dwie partycje za cholere Ci
niepotrzebne.

>Ktos kiedys napsal, ze jak sie cos stanie to zabraknie mi miejsca na
>zrobienie Backup'u ze wszystkiego co mam. Ja nie mam takiego problemu:
>
>-po pierwsze, zawsze segreguje i pozadkuje dane przy wgrywaniu na dysk lub
>instalacji oprogramowania
>-po drugie, jak szlak wszystko trafi - to wyciagam dysk, ide do kumpla obok
>co ma 8.6Gb i sobie wszystko zgrywam na mojego 6.5Gb !!!

Widac tylko giercujesz i strata sejwow sie nie przejmujesz. Ale ja mam
troche waznych dla mnie danych i nie jest tego bynajmniej malo. Sam
system razem z kompletem oprogramowania (cirka 600 mega) jestem w
stanie postawic w ciagu kwadransa, ale jak nie zadbam o dane, to po
zawodach - wypadam. Jak starcza Ci jedna partycja na gierki, OK, ale
ja momentami mam tego tyle, ze znacznie mi latwiej poruszac sie na
czterech mniejszych partycjach niz jednej wielkej, zwlaszcza ze jedna
partycja 600 mega (a czasem i druga tez) sluzy mi za magazyn danych do
zrzutki na CDR. Sprobuj pojsc do nagrywacza z materialem pociepanym na
calym dysku pomiedzy gigabajtami innego smiecia - ciekaw jestem, ile
razy wyskoczy Ci "buffer underrun" i ile plytek zmarnujesz.

>I jeszcze raz na koniec - ODRADZAM dodatkowe partycje i odradzac kazdemu
>zawsze bede, wielu moich kumpli juz sie przez to zalatwilo na amen. Poza tym
>dysk przeciez chodzi wolniej po takim zabiegu!!!

Buuuuuuuhahahahahaha! :-)))))))))))))))) Dowcip roku! Wiecej, wiecej!

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--