Re: Progrmay naprawiajace bledy na dysku !/?

Autor: BeeGeeS (beegees_at_promail.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 15:59:25 MET DST

Pixel wywalił in message news:372b7da9.0_at_news.vogel.pl...
> Mnie Symantec juz kilka razy zalatwil !!!
> Nie wiem po co oni wogule wypuszczaja nowe oprogramowanie?
> Zas co do dzielenia dysku na partycje to wszystkim to odradzam!!! Sam mam
> dysk Caviar 6.4Gb juz ponad pol roku, nie dzielilem i system jak dzialal
tak
> dziala !!!

Dzielenie dysku na partycje nie ma wpływu na poprawne, bezzwiechowe
działanie systemu, a jedynie jest dużym ułatwieniem dla osób (często)
przeinstalowujących Windę. Sam mam dwie partycje: jedna 300 MB, druga jakieś
1,6 GB. Pierwsza jest na Windę i programy, które wrzucają swoje biblioteki
do katalogu systemowego. Druga to dokumenty, mp3, instalki, backup,
programy, którym wystarczy wrzucenie do rejestru kilku kluczy po
reinstalacji. Tak więc z dysku Windy backupuję tylko 2 pliki: słownik usera
i autokorektę Worda. Mniej więcej co 5-6 tygodni wchodzę w DOS, spuszczam
napalm na dysk C: i po jakiś 3 godzinach mam system przywrócony do totalnego
porządku.

C Ya
BeeGeeS

// Bartek Gliniecki ==> beegees_at_promail.pl \\
|| www.grupa.trojmiasto.pl ||
\\ Nigdy ilość, zawsze jakość //