Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 21:36:49 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości:
>Rozumiem ze reprezentujesz serwis komputerow i stad chcesz wylaczyc
>swoja odpowiedzialnjosc z tytulu gwarancji.////

Facet nie pisal ze reprezentuje serwis-skad zatem taki wniosek??
Poza tym skoro cytujesz kogos to badz laskaw wstawic jego nicka:(
Mysle w tej sprawie podobnie jak Wigwam choc nie mam zadnych powiazan z
firmami komputerowymi,z nim tez nie:))

>Ale gdy juz dokladnie przeczytasz warunki gwarancji to zauwazysz z
>pewnoscia, ze warunki nie wymieniaja skutkow dzialania wirusa, jako
>warunkow wylaczajacych odpowiedzialnosc producenta, czy serwisu.
>I to wlasciwie konczy sprawe./////////

Jasne-mozesz wstawic spokojnie kompa pod prysznic i leciec do serwisu-tego
tez nie ma pewnie w gwarancji-niech wymieniaja!!
Serwis odpowiada za wady sprzetu powstale w trakcie jego prawidlowej
eksploatacji, w okresie przewidzianym gwarancja(z ewentualnymi
zastrzezeniami wynikajacymi z k.c.)
Caly problem zawiera sie w pytaniu:co obejmuje prawidlowa eksploatacja
komputera przez uzytkownika?A w tym konkretnie przypadku:czy zalapanie przez
Ciebie wirusa i uszkodzenie nim kompa to normalna jego eksploatacja ?
Moim zdaniem mozesz miec pretensje do serwisu jezeli:
1.Nabyles komputer wraz z zawirusowanym oprogramowaniem i masz na to dowody.
2.Gwarant bierze odpowiedzialnosc za prawidlowe dzialanie zawirusowanego
komputera tzn.masz takie zobowiazanie zawarte w gwarancji lub wobec
swiadkow.

                        rentier_at_kki.net.pl
P.s .Rozumiem ze powezmiesz tez pewne kroki wobec tworcow
oprogramowania -ktorzy nie uodpornili go na wirusy:)