Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_miesiecznik.zly.jest.dobry.com)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 23:48:02 MET DST

On Fri, 30 Apr 1999 21:36:49 +0200, "rentier" <rentier_at_alpha.net.pl>
wrote:

>Caly problem zawiera sie w pytaniu:co obejmuje prawidlowa eksploatacja
>komputera przez uzytkownika?A w tym konkretnie przypadku:czy zalapanie przez
>Ciebie wirusa i uszkodzenie nim kompa to normalna jego eksploatacja ?

Oczywiscie ze jest to prawidlowa eksloatacja, a winny jest producent,
bo konsruwanie sprzetu ktory nie jest odporny na takie rzeczy mozna
uznac za dzialanie celowe.
Ja rozumie skasowanie HDD, ale z biosem to juz lekka przeginka,
zreszta opisalem to juz w innym watku.

Dla mnie poprostu producent sprzetu nie uodpornil go na uszkodzenia
mogace wystapic podczas eksloatacji i powinien poniesc za to
odpowiedzialnosc na przyklad pokrywajac koszty naprawy najlepiej
poprzez wymiane BIOS-u na taki, ktory nie da sie skasowac przez
program.

dj.futszak