Re: mount pod linuxem po CIH-u ???

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 19:36:09 MET DST

Dnia Fri, 30 Apr 1999 10:20:24 +0200, anieli <anieli_at_rsi.com.pl> napisał:

>To nie do konca tak. Akurat mam ten sam przypadek. Montowanie hda1 nic
>nie da bo po CIH'u masz zniszczone partycje i hda1 nie jest urządzeniem.
>Linux widzi wówczas tylko /dev/hda (przynajmniej w moim przypadku).
>Zwykłą nie zniszczoną partycję tak się montuje, ale zniszczoną trzeba
>montować przez "loop" czyli
>mount -t vfat /dev/hda -o loop,offset=32256 /mnt
>W tym celu trzeba mieć "loop" w jadrze lub module.
>Podmontowanie dobrego FAT32 sie udaje, niestety podczas montowania FAT16
>po CIH'u mount wyrzuca u mnie rejestry na ekran.
>Czyli caly powyzszy wykład jest do dupy.
> [...]

Stop, zaraz, wróć. Powoli. "podmontowanie FAT32 sie udaje". Mam gdzies (nie na
poczatku) partycje FAT32, powinna byc w nienaruszonym stanie. Co zrobic, zeby
ja zobaczyc? Moja znajomosc linuxa jest na mam nadzieje wystarczajacym
poziomie, zeby zrozumiec tlumaczenie, w kazdym razie w tej chwili nie bardzo
widze, jak to ma zadzialac. Dzieki z gory, piszcie tu, na peceta, to moze
jeszcze ktos skorzysta, ale prosilbym jeszcze o cc: ewentualnych odpowiedzi na
moj email. Dzieki.

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl             http://www.jfiok.capital.pl