Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 18:03:55 MET DST

On Sat, 1 May 1999 02:38:18 +0200, "rentier" <rentier_at_alpha.net.pl>
wrote:

>Poglady masz zaiste nieco archaiczne:)
>Przy dzisiejszym tempie unowoczesniania procesorow grafiki itd. brak
>mozliwosci upgrad-u ,skazywalby producentow plyt gl na wypuszczanie co 2-mce
>nowego modelu plyty uwzgledniajacego zachodzace zmiany a nas na ich
>kupowanie:).

Czego kupowanie ???
Ja mowie o zablokowaniu mozliwosci upgradeowania bios-u czy zmieniania
jego ustawien poprzez oprgoramowanie.
Slyszal kolega o czyms takim jak wymiana biosu poprzez zwykla wymiane
kosci pamieci ???

>Jestem przeciwnikiem traktowania upgrad-u BIOS-u jak kolejnej
>zmiany wersji programu (np.Winamp) z drugiej strony okolicznosci czasem do
>tego zmuszaja(nowa grafika czy procesor)

Nie zmienialem w ogole biosu w swoim kompie przez 2 lata (jak mialem
386) i teraz rowniez siedze juz prawie 2 lata na 586 i tez do
wymieniania biosu mi nie spieszno, tymbardziej ze do biosu nawet zbyt
czesto nie zagladam, no chyba zeby przestawic ustawienia twardych
dyskow bo ciagle nimi wachluje, a podobnie postepuje zapewne 95%
normalnych uzytkownikow, a te 5% moze sobie kupic programatorek
epromow i po klopocie.

>Po tym ostatnim krachu wypadaloby jednak zeby wszyscy producenci plyt
>gl,zworkowych czy bezzworkowych dolozyli zworke blokujaca mechanicznie
>mozliwosc wymiany BIOS-u

I sadze ze to jest wlasni najlepsze rozwiazanie, jedna zworka
blokujaca mozliwosc upgradeowania bios-u, a druga blokujaca zmiane
ustawien biosu i po klopocie, przynajmiej teoretycznie...

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.
jeszcze tylko 14 dni