Re: Zjadanie pamieci

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 01 May 1999 - 18:42:55 MET DST

Mon, 19 Apr 1999 20:08:53 +0200, "Piotr Wiraszka" <kingaw_at_promail.pl>
napisał[a]:

>Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości:
><371a73c9.4207894_at_news.tpnet.pl>...

>moja
>zasobow
>outlook

>Polemizowałbym. Miałem tak samo do czasu zainstalowania FreeMem Pro
>(ostatnio widziałem go na płytce PCWK 4/99). Ustawiasz mu minimum pamięci
>jaka musi być wolna, a o resztę już on ma się martwić - minusem jest tylko
>dobrze tyjący swap.

Ale:
1. FreeMem Pro zwalnia nie tę pamięć, która dla wyświetlania ikonek w
trayu jest istotna.
2. FreeMem Pro wyświetla przy starcie paskudne okienko, które trzeba
kliknąć.
3. Nie bardzo pojmuję, jaka jest korzyść z tego, że on mi wywali do
swapa coś co siedzi w pamięci - skoro to coś tam siedzi, to mogę chyba
domniemywać, że jest właśnie potrzebne, a skoro jest potrzebne, to na
cholerę wywalać?

U mnie pamięcią zajmuje się APK, które nic do swapa nie wyrzuca, tylko
dba o to, żeby aktualnie wolna pamięć fizyczna była w jednym, ciągłym
kawałku.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl