Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 01:57:27 MET DST

> No nie robmy scen, sprzet latwiej jest zabezpieczyc przed uszkodzeniem
> przy pomocy softu (zreszta kiedys tak to wlasnie bylo robione, nie
> wiem czemu z tego zrezygnowano) niz przed dzialaniem wirusow.
Chcialem chyba powiedziec przy pomocy zworek.
Bo zabezpieczenie softowe to jedynie rozbudowa biosu do 16 MB.
A zworki usunieto wlasnie z powodu serwisow.
Producenci kompow nakladaja plomby na obudowie i aby byle zmienic na
zworkach trzeba byla otwierac obudowe. Teraz robi sie to przez bios.

Mam juz rozwiazanie problemu winciha, a wlasciwie odpornosci plyt na
takie wirusy, ale musialbym porozmawiac z producentem plyt, a w okolicy
nikogo nie zauwazylem.

Jezeli sie dogadam z jakims producentem to juz nastepna seria plyt moze
byc odporna na takie wirusy.
Wymagana bedzie do tego wspolpraca z producentem biosa.

Stad pytanie, czy ktos umie napisac BIOSa, w formie algorytmu, a
wlasciwie mi wystarczy ta czesc BIOSu , ktora zajmuje sie POSTem.

Czy gdzies w szkolach ucza pisania BIOSu ?

Prosze o kontakt na privat .
Jacek