Re: BIOS padniety po upgrade

Autor: Grzesiek Gajewski (gayos_at_polbox.com)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 09:11:35 MET

A ja się zastanawiam czy jak się zmieni napięcie programowania BIOSu
to czy program flash to zasygnalizuje?
Raczej nie - a to może być przyczyną (na pewno) nienagrania BIOSu
Ktoś mógł taki jumperek przestawić i dalej ... no właśnie.
A po drugie: jak rozpoznać producenta EEPROMu jeśli jest on wynalepkowany?
(nie próbowałem odklejać nalepki, nie wiem czy się da)
Grzesiek Gajewski
gayos_at_polbox.com

<36689fc9.3330318_at_news.rubikon.net.pl>...