Re: PDF ( i nowe pytanie na ten temat )

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 09:50:38 MET

Olgierd Cybulski napisał(a) w wiadomości:
<366405F7.53D_at_pkpf.if.uj.edu.pl>...
<ciach>

>Przy okazji - zna ktoś może przeglądarkę PDF która
>nie jest tak beznadziejna jak Acrobat ?
>Chodzi mi przede wszystkim o to, żeby rysunki na ekranie
>wyglądały przyzwoicie, w Acrobacie bowiem nie da się ich
>praktycznie oglądać na ekranie, trzeba albo używać
>bardzo dużych powiększeń, albo drukować na papier, na ekrenie
>w normalnej skali większość linii jest niewidoczna (co za głupota
>programistów Adobe'a, a wydawałoby się, że to porządna firma).
>No i poza tym - poruszanie się po długich dokumentach
>jest w AcroReadzie bardzo nieefektywne.

Była sobie taka przeglądarka - Envoy. Jakość rewelacyjna, ergonomia
bez zarzutu, szybka... I co? Zginęła. Acrobat ją zjadł. Funkcjonuje
jeszcze co prawda, ale w kręgach zbliżonych do f-my Corel (część
pakietu PerfectOffice) i chyba IBM. Szkoda...
Sorry za OFF-TOPIC.

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki