Re: BIOS padniety po upgrade

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Wed 02 Dec 1998 - 17:52:56 MET

Grzesiek Gajewski <gayos_at_polbox.com> wrote:
>A ja się zastanawiam czy jak się zmieni napięcie programowania BIOSu
>to czy program flash to zasygnalizuje?

Mysle, ze nowsze plyty same rozpoznaja pamiec i odpowiednio
ustawiaja napiecie programowania.

>A po drugie: jak rozpoznać producenta EEPROMu jeśli jest on wynalepkowany?
>(nie próbowałem odklejać nalepki, nie wiem czy się da)

Mozna lekko probowac ja odkleic przy pomocy ostrego i malego
nozyka lub scyzoryka. Mozna tez lekko nawilzyc kawalek
naklejki benzyna ekstrakcyjna, powinno latwiej zejsc
(benzyna rozpuszcza klej na naklejce, mozna kupic tam
gdzie farby).

--
Liku
liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl