Re: BIOS padniety po upgrade

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 08:28:28 MET

Wed, 02 Dec 1998 08:11:35 GMT, "Grzesiek Gajewski" <gayos_at_polbox.com>
napisał(-a):

>A ja się zastanawiam czy jak się zmieni napięcie programowania BIOSu
>to czy program flash to zasygnalizuje?
>Raczej nie - a to może być przyczyną (na pewno) nienagrania BIOSu
zgadzam się - raczej nie
>Ktoś mógł taki jumperek przestawić i dalej ... no właśnie.
to może trzeba znów przestawić go dobrze. Jeśli ktoś przestawia
jumperki na "chybił - trafił", to go po paluszkach, po paluszkach :-)
>A po drugie: jak rozpoznać producenta EEPROMu jeśli jest on wynalepkowany?
zdjąć nalepkę lub zobaczyc "superwzrokiem" (niestety rzadko kto ma)
>(nie próbowałem odklejać nalepki, nie wiem czy się da)
co ma się nie dać? :-)

--
Jarek Andrzejewski