Re: ZOLTRIX FM-HCF56i na PCI - mama problem

Autor: Cezar97 (cezar97_at_friko7.onet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 12:37:18 MET

>Ja natomiast widziałem, jak to badziewie zainstalowano w pewnym komputerze
>P133. Skutek? Połączenia dłuższe niż 2-3 minuty należą do strefy marzeń :)

bzdury.. hcf jest wyposazony w uklad DSP ktory w znacznym stopniu odciaza
procesor... a to ze polaczenia nie byly zbyt dlugie to wina tpsa i zrywania
przez nia polaczen.

>Nie - zamienił raczej syrenkę z silnikiem odrzutowym na wolnego, ale
>trwalszego i pewniejszego poloneza :)

a polonez to samochod - to oni to jeszcze produkuja ?

>Widać w Krakowie nie :)

tpsa krakow suxx :)

>... i na słabszych procesorach zrywa połączenie jak się poruszy myszą :)

juz Ci napisalem czemu zrywa polaczenia ... HCF jestwlasniedla slabszych
procesorow ktore nie moga sie wyrobic z odbieraniem sygnalow ... poza tym
hcf jest na chipie Rockwella co gwarantuje mu raczej bezproblemowe
dzialanie...

>Niby-modemy do piachu! :)

i uzytkownicy ktorzy nie umia ich obslugiwac...

[Cezar97 - cezar97_at_friko7.onet.pl]
[WWW: http://i.am/cezar]