Re: ZOLTRIX FM-HCF56i na PCI - mama problem

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 23:41:11 MET

Dnia Sat, 28 Nov 1998 11:37:18 GMT, Cezar97 napisał(a):

>bzdury.. hcf jest wyposazony w uklad DSP ktory w znacznym stopniu odciaza
>procesor... a to ze polaczenia nie byly zbyt dlugie to wina tpsa i zrywania
>przez nia polaczen.

Ciekawe, że zarówno USR, jak i Zoltrix (prawdziwy modem) działały bez
zarzutu...

>a polonez to samochod - to oni to jeszcze produkuja ?

Niestety produkują. W każdym razie winmodemy można porównywać właśnie do
rozpadającej się syrenki z napędem odrzutowym :)

>tpsa krakow suxx :)

tpsa sux tak w ogólności :)
Ale jest KKI - póki co, można poszaleć na V.90.

>juz Ci napisalem czemu zrywa polaczenia ... HCF jestwlasniedla slabszych
>procesorow ktore nie moga sie wyrobic z odbieraniem sygnalow ... poza tym
>hcf jest na chipie Rockwella co gwarantuje mu raczej bezproblemowe
>dzialanie...

Piszę, co widziałem. Nadal twierdzę, że winmodemy to jedno wielkie
dziadostwo - zwłaszcza, że prawdziwe modemy można nabyć za cenę wyższą o
zaledwie 50 złotych...

>i uzytkownicy ktorzy nie umia ich obslugiwac...

A co - trzeba pluć przez lewe ramię? :)
Z modemami trochę pracowałem - i większego dziadostwa niż winmodemy po prostu
nie da się zrobić :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |