Re: Gdzie wpisać komendy AT ?

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 12:47:07 MET

On Fri, 27 Nov 1998, De Grejt Kornholio wrote:

#>Gdzie wpisać dodatkowe komendy AT pod win95?
#>Że w konf modemu, polaczenie, zawansowane, dodatkowe ustawienia, to wiem,
#>ale tam się mieści tylko 1, a ja chciałbym więcej.
#>JAk to najszybcij i najprościej zrobić?

Jezeli naprawde musisz wpisywac te komendy za kazdym razem, to po prostu
ustaw wywolywanie okna terminala przed wybraniem numeru, i napisz skrypt
podajacy te komendy (oraz wybierajacy numer i logujacy sie, jesli trzeba).

GSN