Re: ZOLTRIX FM-HCF56i na PCI - mama problem

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 22:42:58 MET

Dnia Wed, 25 Nov 1998 20:01:49 GMT, Cezar97 napisał(a):

>Didku napisał(a) w wiadomości: <73gt6p$ldf$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>chrzanisz koles... mam "czyste" p166 i ten modem i nic mi nie zwalnia ...

Ja natomiast widziałem, jak to badziewie zainstalowano w pewnym komputerze z
P133. Skutek? Połączenia dłuższe niż 2-3 minuty należą do strefy marzeń :)

>zamienil stryjek siekierke na kijek - po co zamieniac 56 na 33 ? to tak
>jakbys zmienial BMW na Malucha

Nie - zamienił raczej syrenkę z silnikiem odrzutowym na wolnego, ale
trwalszego i pewniejszego poloneza :)

>to nie wątp.. bo telekomuna wlasnie teraz takie wprowadza w calym kraju...

Widać w Krakowie nie :)

>hcf wykorzystuje v90 i k56flex jest tzw. "dual mode" i sam wykrywa w jakim
>trybie pracuje

... i na słabszych procesorach zrywa połączenie jak się poruszy myszą :)

Niby-modemy do piachu! :)

Pozdrówka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |