Re: Oszukane(?) pamięci SIMM 32MB EDO

Autor: Tadeusz Domagalski (t_domagalski_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 10:13:12 MET

Krzysztof Czuryło napisał(a) w wiadomości: <365dd64f.0_at_news.vogel.pl>...
>[...] Kupiłem dwa gnaty po 32MB.
>Jednak po instalacji okazało się, że system widzi tylko 32MB (powinno
>być 64). Niezależnie od tego, czy nowe kości były jedynymi na płycie,
>czy razem ze starymi (2x8MB EDO) efekt był ten sam - tylko 32MB.

Miałem podobny problem w pracy na starym komputerze z P90.
Po włożeniu 2x16 MB widział tylko 16 MB! Inna, nowsza
płyta widziała je natomiast poprawnie. Stara płyta widziała
natomiast dobrze inne, starsze SIMM-y pochodzące z jeszcze
innego komputera.

    Tadeusz Domagalski