Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 10:14:00 MET

Kris <kris007_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<365E36CA.E65DF483_at_free.polbox.pl>...
> Cześć,
<ciach>

> IMHO nie jest tak źle z Diamond'em w ostatnim czasie jak sugeruje Vindex.

Toz stwierdzilem ze ostatnio nawet niezle im wychodzi :) Miejmy nadzieje ze
tak juz zostanie :)

> Drivery Diamond'a są nie tylko szybsze i wygodniejsze od referencyjnych
ale jak
> widać są nawet bardziej kompatybilne.

Tego nie jestem pewien - musialbym je sprawdzic na wiekszej ilosci
aplikacji. Niewykluczone zreszta ze to zrobie :)

> Pozdrawiam.
> Kris.

Pozdrowienia

Vindex