Ludzie !!! Przekonajcie mnie spowrotem do Netscapa

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 11:21:23 MET

Cześć
Początkowo na PC używałem Netscapa . Był fajny szybki ładnie wczytywał
strony i miał tylko jedną niewielką wadę , w zasadzie niezauważalną nie
obsługiwał wielu kont E-Mail. W momencie gdy założyłem sobuie 3 takie konta
dla wygody niestety zostałem zmuszony do przejścia na "Jedynie słusznego
IE4" i tak jest do dziś.
Przekona mnie ktoś do Netscape ???? spowrotem???
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
=== dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====