Re: Ludzie !!! Przekonajcie mnie spowrotem do Netscapa

Autor: ron-del (silent_at_service.com)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 07:47:29 MET

Dariusz Owczarek wrote:

> Cześć
> Początkowo na PC używałem Netscapa . Był fajny szybki ładnie wczytywał
> strony i miał tylko jedną niewielką wadę , w zasadzie niezauważalną nie
> obsługiwał wielu kont E-Mail. W momencie gdy założyłem sobuie 3 takie konta
> dla wygody niestety zostałem zmuszony do przejścia na "Jedynie słusznego
> IE4" i tak jest do dziś.
> Przekona mnie ktoś do Netscape ???? spowrotem???

A kto mnie przekona do e-maila u mojego provider'a? Jest tyle darmowych e-mail
na www, dostepnych z kazdego komputera na calym swiecie, ze bycie przypisanym
praktycznie mija sie z celem. Jak juz koniecznie chcesz to i poprzez dostawcow
darmowej poczty na www mozesz czytac wszystkie swoje konta-zatem jak widac
mozna to zrobic i przy pomocy natszkapy.