Re: Ludzie !!! Przekonajcie mnie spowrotem do Netscapa

Autor: Mzimu (mzimu.spamu_at_nie.lubi.hyperreal.art.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 17:46:13 MET

W dniu 27 Nov 1998 07:03:26 +0100, dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl
(Dariusz Owczarek) napisał(a):

>Cześć
>Początkowo na PC używałem Netscapa . Był fajny szybki ładnie wczytywał
>strony i miał tylko jedną niewielką wadę , w zasadzie niezauważalną nie
>obsługiwał wielu kont E-Mail. W momencie gdy założyłem sobuie 3 takie konta
>dla wygody niestety zostałem zmuszony do przejścia na "Jedynie słusznego
>IE4" i tak jest do dziś.
>Przekona mnie ktoś do Netscape ???? spowrotem???

Dobra: mam na dysku zarówno Netscape jak i IE. IE używam tylko do
podglądu stron WWW, które robię - ślicznie się integruje z HomeSite ;)
Natomiast do "codziennego surfowania" tylko Netscape - bo jego
cache, w odróżnieniu od Explorerowego działa znakomicie. Aha, do
poczty Outlook 98, a do newsów jedyny słuszny Agent ;) Nie ma
idealnego programu do wszystkiego, a akurat te mi najbardziej
ze wszystkiego przypasowały.

pzdrfk,

Marcin