Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 06:20:38 MET

Cześć,

> Alez prosze Cie bardzo :)

Koledzy, sorry, że się wcinam do dyskusji na temat błędu w ACDSee. Dorzucę
swoje trzy grosze:

1. Mam Viper'a 550.
2. Błąd występuje na driverach nVidia v041.
3. BŁĄD NIE WYSTĘPUJE NA DRIVERACH DIAMOND V241 !!!
4. Napisałem do nVidia Corporation. Mam nadzieję, że błąd zostanie usunięty w
kolejnej wersji driverów referencyjnych.

IMHO nie jest tak źle z Diamond'em w ostatnim czasie jak sugeruje Vindex.
Drivery Diamond'a są nie tylko szybsze i wygodniejsze od referencyjnych ale jak
widać są nawet bardziej kompatybilne.

Pozdrawiam.
Kris.